• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetler
    • AdWords Yönetimi
    • SEO
    • Web Tasarım
    • Sosyal Medya Reklamları
    • Google Reklamları
  • Hazır Site
  • Blog
  • İletişim
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetler
    • AdWords Yönetimi
    • SEO
    • Web Tasarım
    • Sosyal Medya Reklamları
    • Google Reklamları
  • Hazır Site
  • Blog
  • İletişim
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetler
    • AdWords Yönetimi
    • SEO
    • Web Tasarım
    • Sosyal Medya Reklamları
    • Google Reklamları
  • Hazır Site
  • Blog
  • İletişim

Google Ads Telefon Numarası Ekleme Nasıl Yapılır?

  • Home
  • Google AdWords
  • Google Ads Telefon Numarası Ekleme Nasıl Yapılır?
Google Ads Telefon Numarası Ekleme Nasıl Yapılır?
  • Mayıs 19, 2025
  • Google AdWords

İnternet reklamcılığı, son 5 yılda çok büyük ivme kazandı. Öyle ki artık hemen her işletme internet reklamcılığını tercih ediyor. Üstelik kullanımının getirdiği avantajlar ve çok farklı şekillerde özelleştirilebilmesi de tercih edilme oranını artırıyor. Google Ads ise internet reklamcılığında bir numara. Ancak çok işlevli bir reklamcılık aracı olduğundan, kullanımı yeni başlayanlar için bir hayli zor olabiliyor. Telefon numarası ekleme konusu da zorlayan durumlar arasında. Peki, Google Ads telefon numarası ekleme işlemi nasıl gerçekleştirilir? Şimdi içeriğimizde bu konunun detaylarından bahsedeceğiz.

Google Ads’e Telefon Numarası Eklemenin Avantajları

Reklamcılığın farklı disiplinleri olduğundan, bu disiplinleri doğru şekilde kullandığınızda son derece iyi sonuçlar elde edebiliyorsunuz. Bunun için Google Ads’te de belirli disiplinler mevcut. Yani Google Ads’i doğru şekilde kullandığınızda, en etkili sonuçlara ulaşabiliyorsunuz. Telefon uzantısı da bunlardan bir tanesi. Böylece Google Ads’te reklam oluştururken telefon uzantısı da ekleyerek kullanıcılar web sitenize girmeden dahi sizi arayabiliyorlar. Kullanıcılar için büyük kolaylık. Web sitesine girme gerekliliği duymadan, direkt sizinle iletişime geçmek istiyorlarsa, harekete geçirici bir işlem olarak dikkat çekiyor.

Avantajlarına gelecek olursak, en önemli avantajı kullanıcıların size en hızlı şekilde ulaşmasıdır. Telefon araması almak isteyen, ikna kabiliyeti yüksek kişiler için son derece önemli. Çünkü bu şekilde pek çok arama alabiliyorlar. Ayrıca kaç kişinin aradığı gibi verilere de Google Ads sayesinde ulaşabiliyorsunuz. Bazı kullanıcılar direkt numara bulup aramak istediklerinden, vakit kaybetmeleri önleniyor ve potansiyel müşterilerinizin sayısı doğal olarak artıyor. Peki, Google Ads telefon uzantısı ekleme adımları nelerdir? Şimdi bundan bahsedelim.

Google Ads Telefon Numarası Ekleme İşlemi

Telefon uzantısı eklemek için Google Ads hesabınızın olması gerekiyor. Sonrasında bir reklam kampanyası oluşturmanız yeterli. Bu şekilde telefon uzantısı ekleme işlemi gerçekleştirilebilir. Şimdi size bu işlemden adım adım bahsedeceğiz.

  • Google Ads hesabınızı açın.
  • Kampanya ve reklam grubu oluşturduğunuzdan emin olduktan sonra sol panelden “Reklamlar ve Uzantılar” alanına giriş yapın.
  • Ardından “+” butonuna tıklayın.
  • “Telefon Uzantısı” seçeneğine girin.
  • Hesap, Kampanya ya da Reklam Grubu seçiminizi yapın.
  • Mevcut uzantı üzerinden mi yoksa yeni uzantı mı oluşturacağınızı belirleyin.
  • Ülke seçimi yapın.
  • Telefon numaranızı girin.
  • Yalnızca mobil cihazlarda mı yoksa tüm cihazlarda mı gösterileceğini seçin.
  • Uzantının ne kadar yayında kalacağını belirlemek için bir başlangıç ve bitiş tarihi belirleyin.
  • Hangi günlerde hangi saat aralıklarında yayında kalmasını istediğinizi girin.
  • Daha sonra “Kaydet” seçeneğini seçerek, uzantınızı yayına alın.

Yukarıdaki adımları gerçekleştirerek, telefon uzantısı ekleme işlemini tamamlamış olursunuz. Ayrıca telefon uzantılarını yalnızca arama yapılacak cihazlarda aktif hale getirirseniz, bu şekilde geçersiz tıklamaların da önüne geçebilirsiniz. Google Ads maliyet düşürme stratejilerini de inceleyerek bu konuda detaylı bilgi edinebilirsiniz.

Google Ads Telefon Numarası Analizi

Gerek internet gerekse de fiziksel reklamcılıkta en önemli unsur analizdir. Ölçmek, verimlilik ya da verimsizliğin tespitini sağlar. Çünkü ölçülemeyen yönetilemez. İşte bu sebeple Google Ads de telefon çağrılarının ölçülmesi için istatistik tutmaktadır. Bu istatistikler sayesinde arayanlar ile ilgili çeşitli bilgilere ulaşılabilmekte ve sonraki reklamlar için önemli veriler elde edilmektedir.

Yapılan çağrıların raporlanması konusunda destek sağlayan Google Ads, bu şekilde; çağrı yapan hakkında bilgiler, çağrı süresi, çağrının yanıtlanıp yanıtlanmadığı ve çağrı yapılan telefon numarası gibi verileri toplamaktadır. Toplanan bu verileri kolayca indirebilir ve sonraki reklamlarınız için kullanabilirsiniz. Arama sayısı ve etkileşimin yüksek olduğu bir reklamsa reklamı yayımlamaya devam edebilir, verimsiz bir reklamsa reklamı yayımlamayı durdurarak, düzenleme yapabilirsiniz.

Google Ads her geçen gün daha önemli hale geldiğinden, dijital pazarlama sürecinde mutlaka tercih edilmelidir. Çünkü Google Ads’in sağladığı avantajlar son derece büyük. En önemli avantajı da SEO’da olduğu gibi uzun süre başarıyı beklememektir. SEO sürecinde aylar gerekirken, Google Ads’te böyle bir bekleme süresi olmaz. Profesyonel Google Ads yönetimi ile ertesi gün reklam performansı elde etmeye başlayabilirsiniz.

Reklamlarınızın verimliliği, kâr düzeyinizin artırılması ve geçersiz tıklamaların önlenmesi için profesyonel Google Ads danışmanları ile çalışmalısınız. Böylece maliyetinizi düşürebilir, daha etkili sonuçlar elde edebilirsiniz. Biz de bu süreçte çok etkili rol oynayan Google Ads telefon numarası ekleme konusundan bahsederek sizi bilgilendirmeye çalıştık. Siz de soru ve görüşlerinizi yorum kısmından bizimle paylaşabilir, hizmet talebinizi iletişim kanallarımızdan iletebilirsiniz.

Previous

Google Reklam Verme | Reklam Modelleri

Next

Google Ads Maliyet Düşürme Stratejileri

Leave a Comment Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Son Yazılar

  • Google Ads ile Reklam Nasıl Verilir: Başlangıç Rehberi
  • Google Reklam Ajansı
  • Ads Reklam Gösterim Sorunları ve Çözüm Yolları
  • Google Ads Reklam Veren Doğrulaması Nasıl Yapılır?
  • Google Ads Para İadesi Nasıl Alınır?
  • shape1
  • shape2
  • shape3
  • shape4
  • shape5
  • shape6
  • shape7

Pars Ajans

Pars Ajansı, dijital dünyadaki yolculuğunuzda yanınızda yer alarak; Google AdWords Yönetimi, Google Reklamları, Sosyal Medya Reklamları, Web Tasarım ve SEO alanlarında hizmetler sunmaktadır.

MENÜ

  • ANASAYFA
  • HAKKIMIZDA
  • BLOG
  • İLETİŞİM

HİZMETLER

  • ADWORDS YÖNETİMİ
  • SEO
  • WEB TASARIM
  • SOSYAL MEDYA REKLAMLARI
  • GOOGLE REKLAMLARI

Pars Ajans Bilgileri

  • Şükran Mah. Alaaddin Bulvarı No:2 Meram/Konya
  • +90 544 904 66 15
  • admin@parsajans.com.tr
© Tüm Hakları Saklıdır. 2023. Pars Ajans
  • Home
    • Anasayfa
  • About
    • Hakkımızda
  • Elements
    • Blog
    • Service
    • Team
    • Testimonial
    • Contact Info Box
    • Info Box
    • Counter
    • Miscellaneous
    • Pricing
  • Pages
    • Col 1
      • Service Archive
    • Col 2
      • Case Study Archive
    • Col 3
      • Team Archive
      • 404 Error
    • Col 4
  • Blog
    • Blog 1
  • İletişim
Follow Us
FREE ANALYSIS
  • Home
  • About
    • Hakkımızda
  • Case Study
  • Elements
    • Blog
    • Service
    • Team
    • Testimonial
    • Contact Info Box
    • Info Box
    • Miscellaneous
    • Pricing
  • Pages
    • Service
      • Service Archive
    • Case Study
      • Case Study Archive
    • Team
    • 404 Error
  • Blog
    • Blog 1
  • İletişim
Follow Us
  • ←
  • Phone
  • WhatsApp